Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(7)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(7)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Autor
Garbiec Roman
(3)
Kiełtyka Leszek
(1)
Lizoń-Szłapowska Dorota
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Mazanek Alicja
(1)
Niedzielska Anna
(1)
Pikuła-Małachowska Joanna
(1)
Sobala Natalia
(1)
Szczepanik Tomasz
(1)
Ujma Janina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Ubezpieczenia społeczne
(2)
Alimenty
(1)
Internet
(1)
Materiały budowlane
(1)
Multimedia
(1)
Pedagogika penitencjarna
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ubezpieczenia chorobowe
(1)
Ubezpieczenia gospodarcze
(1)
Zastosowania internetu w edukacji
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Świadczenia społeczne
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(3)
Podręczniki
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypt Uczelniany / Politechnika Częstochowska.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16877 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39494 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108102 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W dniach 15-17 marca 2005 r. w Częstochowie odbyła się V Międzynarodowa Konferencja MULTIMEDIA W BIZNESIE I EDUKACJI, zorganizowana przez Katedrę Informatycznych Systemów Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Honorowy patronat objął prezes Zarządu Głównego Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa, rektor Akademii Ekonomicznej w Krakowie prof. dr hab. Ryszard Borowiecki. Protektorat sprawował dziekan Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej prof. dr hab. Janusz Szopa. Przewodniczącym Konferencji był jej pomysłodawca prof. dr hab. inż. Leszek Kiełtyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113048 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111303 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorców, postęp technologiczny, rozwój mediów oraz ewolucja sposobu zarządzania przedsiębiorstwami. Narzędzia marketingowe z jednej strony pozwalają skutecznie komunikować się z odbiorcami, z drugiej zaś umożliwiają im przekazywanie informacji zwrotnej. Pozwalają poznawać konsumentów i oferować im wartościowe produkty i usługi. Coraz częściej umożliwiają także dbanie o dobro społeczne i sprzyjają ochronie środowiska. Naturalnie marketing ma także wady, gdyby jednak ich nie miał, nosiłby znamiona sztuczności. Czy marketing jest sztuką kreacji czy sztuką manipulacji? Genialnym dzieckiem rynku czy nastawioną na zysk machiną wpływu na decyzje konsumentów? Przygotowując ten podręcznik, staraliśmy się spojrzeć na problem bardzo szeroko, pokazać genezę marketingu oraz to, jak zmieniał się na przestrzeni lat, zwrócić uwagę na jego współczesne, często niekonwencjonalne, narzędzia, odnieść się do tego, jakie kreatywne rozwiązania ze sobą niesie, pokazać, że kreacja ta oparta jest na przemyślanym zarządzaniu. W książce umieszczono sporo informacji praktycznych oraz ciekawostki związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw. Liczne odniesienia do literatury przedmiotu mają na celu spojrzenie na problem z rożnych punktów widzenia, by pozycja stała się najbardziej interesująca dla Czytelnika oraz by przekazać istotę wiedzy na temat marketingu. Z uwagi na to, że mają Państwo przed sobą podręcznik akademicki, to znajdują się w nim także ważne definicje wraz z legendą informującą, na których stronach ich szukać.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Przedsiębiorstwo jest w całości obszarem występowania ryzyka, stąd tak istotne jest zrozumienie terminu „ryzyko”. Ryzyko w systemie logistycznym wynika z braku kompletnych i pewnych informacji, złożoności zachodzących procesów w poszczególnych podsystemach, czynnika ludzkiego. Zarządzanie ryzykiem to proces, w ramach którego w sposób zorganizowany rozwiązywane są kwestie łączące się z ryzykiem. W tym kontekście w monografii zdefiniowano termin „ryzyko” jako czynnik determinujący funkcjonowanie systemów logistycznych; opisano znaczenie identyfikacji ryzyka jako kluczowego elementu zarządzania ryzykiem; wyszczególniono cele i zadania systemu logistycznego oraz opisano zarządzanie ryzykiem w systemie logistycznym przedsiębiorstwa.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej